A
always_TsT
Det är såhär, jag hade precis kastrerat min han kanin och de gick skilda åt. Detta va en vecka efter operrationen. När jag en morgon kom ut till kaninhuset så hade hanen (på något under) bitigt/tagit sig igenom nätet på "kaninhagen" som han gick i. Hennes del var ju såkallat "vägg i vägg" elr " nät i nät" vad man nu ska kalla det. Jaja, han var nu inne hos henne, jag fick panik och flyttade honom till en bur i ett annat hus. Efter som det endast var en vecka sedan operrationen har han ju spermier kvar. Min fråga lyder då:
Kan jag se om min hona är med barn? Gör hon något som man kan märka? Min andra fråga: Jag har ju ingen aning om hon är med bebisar, och tänkte släppa ihop dem om cirka två veckor. men nu vet jag ju inte om hon är med bebisar, kan jag då släppa ihop dem? För risken finns fortfarande att hon är med barn...Frustrerad och panik slagen. Snälla Hjälp Mig!
Kan jag se om min hona är med barn? Gör hon något som man kan märka? Min andra fråga: Jag har ju ingen aning om hon är med bebisar, och tänkte släppa ihop dem om cirka två veckor. men nu vet jag ju inte om hon är med bebisar, kan jag då släppa ihop dem? För risken finns fortfarande att hon är med barn...Frustrerad och panik slagen. Snälla Hjälp Mig!
Senast ändrad av en moderator: