aktiviteter i Göteborg

Countrystyle

Trådstartare
Hej!
Ska ut på en andra dejt med en go kille i Göteborg imorgon, frågan är vad finns det att göra, helst inomhus, efter kl 17 som inte kostar en massa?

Hej!
Ska ut på en andra dejt med en go kille i Göteborg imorgon, frågan är vad finns det att göra, helst inomhus, efter kl 17 som inte kostar en massa?
Göteborgs stadsmuseum är öppet till åtta. Kostar 40kr.

Skulle jag behöva börja dejta nånnågon gång kommer jag alltid att föreslå universeum. Nappar dom inte så skulle jag ändå inte gilla dem. ..

Hej!
Ska ut på en andra dejt med eCafé kille i Göteborg imorgon, frågan är vad finns det att göra, helst inomhus, efter kl 17 som inte kostar en massa?

Åh, så roligt!
Grattis!

Jag älskar Guldhedstornets Cafe!
(Även om det var charmigare för ett par år sedan.)

Där har jag -och många med mig- pluggat till prov och tentor!
Suttit i många och långa samtal med vänner och pojkvänner!
Träffat släktingar på hastig genomresa där osv. osv.
Kort sagt, Guldhedstornet är alltid rätt!

Ta hissen upp, köp bara kaffe eller te om inte ekonomin tillåter mer, njut av den magiska utsikten, spela något av spelen caféet tillhandahåller...
Atmosfären gör att även nya möten känns lättsamma! :-)

Liknande trådar

Tjatter Detektivbuke hjälp mig! Igår fick jag ett julkort, det enda som står på är min adress. Ingen avsändare. Jag spricker nästan av...
Svar
10
· Visningar
879
Senast: Tofs
·
Fritid Nästa helg ska jag och snart 8-åriga dottern till Malmö för att gå på konsert. Har ni några tips på andra aktiviteter som är passande...
Svar
0
· Visningar
163
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
732
Senast: Hajfisk
·
Skola & Jobb Jag funderar hit och dit om jag kan hitta en sysselsättning som jag skulle kunna roa mig med vid datorn i min ensamhet, istället för att... 2
Svar
25
· Visningar
1 784
Senast: Kakis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Bråkande hundar
  • Uppdateringstråd 31
  • Tuggbensfavoriter