aktiviteter i Göteborg

Countrystyle

Trådstartare
Hej!
Ska ut på en andra dejt med en go kille i Göteborg imorgon, frågan är vad finns det att göra, helst inomhus, efter kl 17 som inte kostar en massa?

Hej!
Ska ut på en andra dejt med en go kille i Göteborg imorgon, frågan är vad finns det att göra, helst inomhus, efter kl 17 som inte kostar en massa?
Göteborgs stadsmuseum är öppet till åtta. Kostar 40kr.

Skulle jag behöva börja dejta nånnågon gång kommer jag alltid att föreslå universeum. Nappar dom inte så skulle jag ändå inte gilla dem. ..

Hej!
Ska ut på en andra dejt med eCafé kille i Göteborg imorgon, frågan är vad finns det att göra, helst inomhus, efter kl 17 som inte kostar en massa?

Åh, så roligt!
Grattis!

Jag älskar Guldhedstornets Cafe!
(Även om det var charmigare för ett par år sedan.)

Där har jag -och många med mig- pluggat till prov och tentor!
Suttit i många och långa samtal med vänner och pojkvänner!
Träffat släktingar på hastig genomresa där osv. osv.
Kort sagt, Guldhedstornet är alltid rätt!

Ta hissen upp, köp bara kaffe eller te om inte ekonomin tillåter mer, njut av den magiska utsikten, spela något av spelen caféet tillhandahåller...
Atmosfären gör att även nya möten känns lättsamma! :-)

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
632
Senast: Hajfisk
·
Tjatter Jag ska göra en liten ihopsättning av bilder/filmer som minne av gammelhunden som snart ska somna in. Det finns några sånger som jag...
2
Svar
24
· Visningar
645
Senast: KesoNeso
·
Mat Hej! Någon som har tips på pub/bar/restaurang i centrala Göteborg där de kan tänkas ha bra rom? Några släktingar ska dit i helgen och...
Svar
7
· Visningar
933
Senast: marengo
·
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 977
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar