J
jappisen
Idag när jar var i djuraffären hade de demostreing av aktivitets leksakerna. Min hund har redan kuben sedan innan och den är helt för lätt för honom. Jag vet hur smart han är och därför frågade jag om en av de svåraste de hade. Köpte denna som är på bilden. Jag la i 4 godisbitar och det tog ca 2 minuter sen hade han fått ut alla bitar. Han fattade direkt hur han skulle föra ut ur hålen. Så mycket för den " svåra" saken som skulle aktivera honom ett tag hehe
Har ni några sådana här saker till era hundar? berätta gärna vilka ni har och vilken som varit svårast för hunden. vill ju hitta en ännu svårare nu hehe=) Alla tipps uppskattas. Har försökt mycket olika saker men som jag skrev är han väldigt smart och hittar lösningar FORT!
Har ni några sådana här saker till era hundar? berätta gärna vilka ni har och vilken som varit svårast för hunden. vill ju hitta en ännu svårare nu hehe=) Alla tipps uppskattas. Har försökt mycket olika saker men som jag skrev är han väldigt smart och hittar lösningar FORT!