• Avel
  • Trådstartare Trådstartare grazzie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 704
På Flyinges hemsida finns bilder på några föl e. Akribori! (fast ja lyckades ju falla för en av mammorna när ja tittade)

Fast d står ju inge om temperament på dom där.. ;)

Vår fölis är också med på bild där! Det är hon som står med sin mamma. Hon är otroligt bra i sitt temperament. Jag tror också att Akriboris hoppstam slår igenom, fölis hoppar glatt allt som kommer i hennes väg!

Ha,ha! Jag har en Akribori- unge här hemma jag oxå (ue. Miroco), och den heter precis som ditt användarnamn; Krumelur.

Lille K är mkt snäll och social på alla sätt :love:. Han är ganska stor ( 7 mån o 144 cm) och ser ordinär ut både gångarts och exteriörmässigt.

Har även ett Nactussto f. 97 som jag köpt helt nyligen o som jag hoppas komma i gång att tänla med lite till våren, så vi verkar ju ha lite lika stammar på våra pållar.

Liknande trådar

Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 261
Senast: Murray
·
Avel Funderingarna går lite kring att betäcka min swb och jag har såklart lite koll på en del hingstar. Men det är ju alltid ett sammelsurium... 2
Svar
38
· Visningar
3 641
Senast: Hedwig
·
Avel Tidigt på säsongen men jag tittar och följer hingstarna som visas nu utomlands. Har ögonen på flera st som visat sig lite extra men såg... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 791
Senast: Habina
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 570
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10
  • Kastrering av tik - erfarenheter?