L
Lilja_
Någon som vet om 90-klassen i åkerbo är öppen eller bara för de som rider allsvenskan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet hur deras 90- bana ser ut..? Det var några år sedan jag var där nu.. Ska försöka debutera 4- åringen där, men bara om banan är schysst!
Det måste varit ett tag sen eller? Känner inte riktigt igen det, förutom trakenern.
Hej du!
Jag har ridit debutant där 2 ggr, bland de svåraste debutanter jag sett...som hinder nr 3 hade de en trahkener grav med stor tjock stock, lika bred grav som i Mariestad...hinder nr ett var ett palissadplank som var maxat....sen fanns det ett fint litet dubbelhinder som bestod av halmbalar under och foderhäckar med diverse i...tämligen svårt det med. Men om man övervann de 5 första hindren var resten av banan VÄLDIGT lätt jämförelsevis...
Säg inte sådär
Jag som redan var sjukt nervös!!!!
Ja, jag blev inte medlem i klubben förrän 2004 tror jag det var. Sedan dess har jag varit i tävlingskommittén. Det är nog en del ändrat. Vad har andra för uppfattning om banan? Alltid roligt att höra!
Det kan ju vara så att trakenern faktiskt höll måtten, men att det självklart kan tyckas tufft för en debutant. Eller?