Akademiskt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Flavor

Trådstartare
Satt just och kollade på Sshameless bilder, och vart rent av tårögd, aldrig i hela mitt liv har jag sett något så vackert och harmoniskt som du och din häst, tack! :bow:

Jag undrar bara hur går man till väga när man väl börjar rida akademiskt, vad tycker ni att man ska efter sträva osv?

Har själv en halvblods valack som jag just nu bara kan drömma om att rida i en sådan harmoni som jag tycker att just Sshameless utstrålar.

Nu vet jag äntligen vad jag vill med honom, jag vill rida akademiskt.
Så hur tycker ni att jag ska börja med han, jobba mycket från marken? På lina? Ja hur tycker ni. Och vilka mål tycker ni att jag ska sätta upp?

/Amanda

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 732
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 468
Senast: mars
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 235
Senast: Juli0a
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 975
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar