Akademisk/western - arab/newforest

S

Suune

Haha, vilka blandningar va! Men nu till frågan, ja har just köpt en häst som är mkt akademiskt/western riden och ja skulle gärna vilja veta lite mer om det här med akademisk ridning, jag fick nämligen inte något riktigt svar från den förra ägaren... och så skulle ja gärna vilja börja träna det här. Men ja vet inte, är det svårt ?

Tack på förhand !

//Linda och Suune !

Sv: Akademisk/western - arab/newforest

Syftar du på blandningen på häst så är den helt ok!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vet att Sofie Strandbergs duktiga ponny Cindy har just den blandningen och de har tävlat MYCKET framgångsrikt på A/B tävlingar i western bla SM guld och silver i trail och de vann championatet i VH
Jag har hört att cindy är en super trevlig ponny:rofl: :banana:

Aa, nu var det ju inte blandingen då... hehe . ;)

Haha, wienerbröd i en skoaffär... haha . :rofl:

tack för tipset !

Har du köpt hästen från Västerbotten? Är en sådan korsning till salu i min westerklubb, ett skimmelsto:)

Nej tyvärr, Emmaboda :smirk:

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 807
Senast: Kajsalisa
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 785
Senast: Lavinia
·
Kropp & Själ Jag gissar att det är lika svårt för någon som har växt upp i ett tryggt kärleksfullt hem att föreställa sig hur det är att växa upp i...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 156
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
4 556
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar