Åka till Falsterbo 2017?

Emixa

Trådstartare
Hej alla glada! :D Tänkte bara kolla här inne om det är många som ska till Falsterbo Horse show i år? Vilka dagar ska ni dit? Vad är det viktigaste att se enligt er? Och är det helt enkelt någon som kanske vill dit men inte har bestämt något? :D :angel: skicka gärna PM om du inte vill svara här:banana:

Kommer vara där hela veckan. Kommer titta på mycket dressyr men även försöka ha lite ren semester, hänga på stranden om vädret är bra osv.

Jag hoppar själv 6års Folksam open, så kommer va där iaf Sön-Tis. Sen får vi se om det bli final eller inte men kommer nog åka ner någon dag sista helgen också oavsett.

Det om brukar var mest uppskattat (Beroende på vad man är intresserad av) är ju huntingen på Onsdagen, derbyt på Lördagen och Grand prixen på Söndagen :up:

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 132
Senast: KesoNeso
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 122
Senast: QueenLilith
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 013
Senast: Anonymisten
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 929

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka