Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Idag ska jag åka tåg för första gången med Focus. Och jag är så nervös! Resan kommer ta ca. 4½ timme med 2 byten.. Hur ska detta gå?! Kommer spendera påsken hemma hos släkt och vänner
Ääh, Focus är så cool så han kommer inte att bry sig. Min mes SOV som en stock våran första tågresa (Var lika gammal som Focus ungefär) och den varade i 4 timmar den också. Jag tog med en filt och lät henne ligga i sätet bredvid mig, och sen var det lugnt
Det är för jobbigt för dom att hålla reda på allt nytt, så dom brukar somna ganska fort.
(Ring mig när du kan, så kan vi prata om när vi ska komma och hälsa på igen!)
Allt gick toppen! Han sov som en stock första timmarna (ca 95% av tiden) och förutom det så var han duktig och kissade ute på perrongen Skit cool hund trots att det var proppat med folk och han fick ligga nere vid mina ben. Han har dock lite svårt att koppla av här. Men jag förstår honom, helt nytt! Imorgon ska vi åka med en vän till stallet. Ska bli superkul!
Bebben: ringer dig när jag har tid och får pengar!
aha derför du inte är online på msn.
gumman,du måste säga till mig om du åker,
jag blev jätteorolig här när du aldrig kom online.
* suckar lättat *
nu vet jag iallf att du är hemma hos din släkt.
ser fram till du kommer.
ville berätta vilka framsteg vi har gjort med appe,
vi tar det när du kommer hem,jag kommer anfalla dig säkert