Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vattenflaska som man fäster speciella ”smak-poddar” kring det sugröret. Men de ska endast verka genom lukt. Så man dricker vanligt vatten. Men ska luras på ngt vis att det är smak via näsan.Vad är air up?
Fast här i UK kan jag tycka att det finns en marknad för det. Här finns nästan ingenting i stil med Loka eller Ramlösa. Det de kallar för "smaksatt vatten" är ju läsk.Jag har hört om det eftersom en podd jag lyssnar på sponsras av företaget, men jag fattar inte riktigt vilket behov det är man försöker tillgodose? Vad är det för fel på vanligt smaksatt vatten? Ramlösa och liknande är ju också naturligt smaksatta och innehåller inte heller några kalorier, om det är det man tänker på.
Nä, för mig känns det mest som en plojgrej som förvisso hade varit kul att testa bara för att se hur/om det funkar, men det är definitivt inget jag skulle betala pengar för eller känner behov av i vardagen. Har svårt att se att det skulle bli något stort av detta, och det blir garanterat ingen "revolution" som företaget skriver om på sin hemsida, tyvärr får man väl säga för dem som investerat pengar i det.
Tänkte också på det när jag skrev det, syftade dock bara på Sverige i mitt inlägg eftersom det är ett svenskt företag. Men ja, här kanske det skulle gå lite bättre, även om min uppfattning är att britterna liksom är vana vid att smaksatt vatten ska vara sött och/eller kraftigt smaksatt på något sätt. Då är frågan om de skulle acceptera något som Air Up, som ju lär ha en minst sagt svag smak, som alternativ...Fast här i UK kan jag tycka att det finns en marknad för det. Här finns nästan ingenting i stil med Loka eller Ramlösa. Det de kallar för "smaksatt vatten" är ju läsk.
Vi skämtade om vilken miljardindustri det kunnat bli om man lyckades få det att funka med öl- eller vin-smak.Jag har hört om det eftersom en podd jag lyssnar på sponsras av företaget, men jag fattar inte riktigt vilket behov det är man försöker tillgodose? Vad är det för fel på vanligt smaksatt vatten? Ramlösa och liknande är ju också naturligt smaksatta och innehåller inte heller några kalorier, om det är det man tänker på.
Nä, för mig känns det mest som en plojgrej som förvisso hade varit kul att testa bara för att se hur/om det funkar, men det är definitivt inget jag skulle betala pengar för eller känner behov av i vardagen. Har svårt att se att det skulle bli något stort av detta, och det blir garanterat ingen "revolution" som företaget skriver om på sin hemsida, tyvärr får man väl säga för dem som investerat pengar i det.
Tänkte också på det när jag skrev det, syftade dock bara på Sverige i mitt inlägg eftersom det är ett svenskt företag. Men ja, här kanske det skulle gå lite bättre, även om min uppfattning är att britterna liksom är vana vid att smaksatt vatten ska vara sött och/eller kraftigt smaksatt på något sätt. Då är frågan om de skulle acceptera något som Air Up, som ju lär ha en minst sagt svag smak, som alternativ...
Helst hade jag sett att produkter liknande Loka m.m var mycket mer populärt här, men det börjar komma lite tycker jag!