Ainsley Vanguard

Eliza

Trådstartare
Är det fler som har en sådan?
Vad är era erfarnheter av den?
Och vad är ainsley för en sadel, hittar inget när jag googlar på den och inte heller när jag söker här får jag fram något vettigt.

Blev helt kär i den :love:

Sv: Ainsley Vanguard

Jag har för mig att Skara hästsport och zoo sålde nya Ainsley sadlar förut.
Det är iallafall fina sadlar.

MVH/
Stefan

Har en Ainsley "rubens" i buffelskinn. Riktigt fint o mjukt skinn i den sadeln, man sitter som gjuten:love:. Tyvärr passar inte sadeln pållen längre så nu hänger den där den hänger... Ainsley tillverkas i England "sadelmeccat" Valsall (stavning?) En fin kvalitetssadel helt enkelt.

Har haft en sådan hoppsadel, en flatback.
Sålde den ganska snabbt, låg bra på hästen, men tom i jämnförelse med Stübben var den HÅRD.

Liknande trådar

Fordon Jag skulle vilja ha ett annat nackstöd på min bil för det som finns passar inte min rygg. För mig som har ryggproblem skjuter mitt...
Svar
18
· Visningar
838
Senast: Seaside
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 506
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Hittar inget vid googlande så jag frågar det allsmäktiga Bukeoraklet 😍 I morse när jag körde till jobb så nös jag. Inte någon liten...
Svar
3
· Visningar
290

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka