åhh så sött =P

H

Havregryn

En av kissarna i stallet har hittat sin favorit =P Måste putta ner henne för att få bort henne =P

5502139.jpg

5502140.jpg

5502141.jpg

Nån mer som har katter som hoppar på hästarna?? Bilder?

Sv: åhh så sött =P

kan inte se bilderna de står CENSUR, du måste ha laddat upp om hemligt?

Vilken söt kisse!!! Så var en i ett stall jag stod oxå. Min ena katt hemma gillar hästryggen då jag ska borsta. Mindre smidigt :D

Kan inte heller se bilderna. Våra katter brukar också ligga på hästarna. De verkar inte ha några invändningar men när jag köpte ny häst för några år sedan så höll den(hästen) på att få en hjärtattack när det kom en katt flygande från boxväggen. Hästen blev så rädd så den höll på att gå omkull och katten blev ju också livrädd när landningsbanan exploderade.

haha ja då gjorde nog inte katten om det i första taget då....men jättesött när de vill/vågar ligga på hästryggarna hihi.

och dne har nyss flyttat till stallet också, men inte ör dne "blyg" för de.. =P

hehe.. sen har man inte hjärtat att putta ner dem riktigt, inte jag i alla fall =P

gah shit.. stackars häst och katt =P Första gpngen de hoppade upp på min hst rygg var han spänd men nu är han lugn och dom sover i hans box ibland också.. =P
antar att katten inte försökte hoppa upp på dne hästen igen..

hna är van vid små hundar.. =P så en katt är nog helt okey bara dom stinker mer *le*

I båda våra stall har det funnits katter som gillat min häst. I det förra hittade morgonfodraren tom missen på Frodos rygg i boxen när hon skule ge hästarna mat. :D Hon var helgo. han kunde nästan lyfta henne i pälsen utan att hon rörde en fena.

Sen har vi såklart Frodos bästis Bilbo (intressant sammanträffande ang namnen va? ;)).. Han brukar mer eller mindre somna på min bebis. Har en massa bilder men tyvärr bara ett på datorn..

Liknande trådar

Övr. Katt För mig har det alltid varit självklart att katten får vara i sovrummet och sova i min säng. Tyvärr lider jag av värk i kroppen...
2
Svar
23
· Visningar
1 853
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
866
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Har nyligen fått hem en ny katt, 3 år, som är väldigt matglad! Älskar blötmat (typ inhalerar det) matrester, hundgodis etc. Går inte att...
Svar
4
· Visningar
442
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Jag behöver hitta ett nytt klösträd, och behöver lite inspiration. Min herre är en bekväm, markbunden slöfock på 7,6 kg. Under sina 15...
Svar
5
· Visningar
406
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama