åh, försäkringsbolag!!! suck..

Piruette

Trådstartare
varför kan dom inte bara höra av sej? över 1 vecka sedan jag ringde... o jag har även mailat..

Det gäller utbetalningen av Pluttens försäkring... ska ner nästa helg o betala min nya häst, o behöver då såklart pengarna.

Min vet skulle skicka papprena förra måndagen, då borde dom ju ha fått dom nu tycker man...

Hur lång tid brukar det ta??

jag blir så trött.... vill verkligen verkligen köpa det här stoet då det är ett sto jag red för många år sen o ville köpa redan då.... hon är den enda jag kan se som värdig efterträdare åt Plutten i dagsläget.... o jag saknar hästar o stallet... :(

Sv: åh, försäkringsbolag!!! suck..

Kolla så att veterinären verkligen skickat in papperna. De gånger jag fått vänta på utbetalningar så har det varit veterinären som "råkat" missa med inskicket.

Säger detsamma, jag fick vänta två veckor på intyg från vet. Postade det till frösäkringsbolaget i förrgår, igår ringde If och bekräftade, idag togs hästen bort. Ska nu bara skicka in avlivningsbeviset till dem.

...Dessutom är det ju ett jätte fint sto...
hej förresten!!!
Det tar atlltid ett tag innan man får ut pengarna från försäkrings bolaget ...men lilla hästen springer inte iväg...
vi synes

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 976
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Har en lååååång historia jag ska försöka göra kort. Vill höra utomståendes åsikter o höra om det här är rimligt och jag bara...
2 3
Svar
52
· Visningar
14 899
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag känner mig lite dyster för närvarande. Och udda. Jag vet inte riktigt vilket det är som är först – om det är dysterheten som...
Svar
0
· Visningar
487
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Jag har lite svårt med att ta ett beslut i samband vid hästköp och tänkte att buke panelen skulle nog kunna ge mej några bra råd ;)...
Svar
6
· Visningar
1 610
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama