Åh, besviken :(

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Supersonic_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 1 125
S

Supersonic_

Fick hem nya saker idag från ett av dom kända varuhusen.
Benskydden var trasiga, ridbyxorna var noppriga och jag kunde bada i dom trots att jag tog en storlek mindre än vanligt, samma sak med skorna.
BESVIKEN :(

Menmen, man ska tänka positivt. Tyglarna gick bättre att hålla i än vad jag trodde dom skulle :)

Sv: Åh, besviken :(

Hm...och detta var helt nya saker? :crazy:

Du lär ju kunna reklamera ganska ordentligt isåfall. Ett par ridbyxor ska inte vara noppiga innan de ens är använda... :smirk:

Du måste köpa märkessaker förstår du... :angel: Nä men allvarligt, det finns en anledning till att så många tycker illa om H.... och B..... :smirk:

Vart beställde du ifrån? Och vad så man vet vad man inte ska beställa.

Jag beställde de nya fleecelindorna för 69 kr från B* och blev grymt besviken. Kardborren sitter helt fel så när jag har lindat måste jag fästa med tejp. Det brukar jag få göra med äldre lindor med dålig kradborre, men nya...? I och för sig billiga, i och för sig enkelt att sy om, men vaddå? Alla andra lindor jag köpt, där sitter kardborren korrekt.

Har också blivit besviken på B's grejer ett antal gånger. Slutat handla där nu, möjligen att man köper nåt täcke för de brukar mot förmodan sitta ganska bra.

:eek: :eek:

Börjes som är så bra :angel: :banana:

Jag har handlat för 10 000 kr på Börjes och alltid har det vart fina och bra grejor..

Vad var det för ridbyxor? Så jag vet för jag ska nämligen köpa ett par och vill inte få "noppriga"..

Tur att smaken är som baken, delad. Jag tycker inte så värst mycket om B men H är inte så bättre de heller. Det är bättre när man kan gå till affären så att man kan känna och klämma på sakerna innan man köper dem ;):)

Jempa skrev:
Jag beställde de nya fleecelindorna för 69 kr från B* och blev grymt besviken. Kardborren sitter helt fel så när jag har lindat måste jag fästa med tejp. Det brukar jag få göra med äldre lindor med dålig kradborre, men nya...? I och för sig billiga, i och för sig enkelt att sy om, men vaddå? Alla andra lindor jag köpt, där sitter kardborren korrekt.

Jag skaffade ett par billiga fleece/stretchlindor från samma företag och de hade lite taskiga sömmar de också, lossnade i kanterna redan efter en användning. MEN behöver man dom akut, eller om man ska ha dom som reservlindor tycker jag inte de har tagit ut överpris direkt.
Köper man "billighetssaker" får man till viss del räkna med det.. Inte att de går sönder efter en användning dock. Men att köpa billiga träns därifrån t ex gör jag INTE frivilligt. Såna viktiga saker tar jag hellre en prisklass högre på.

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 492
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 450
Senast: Ceta
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
4
· Visningar
819
Senast: miumiu
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 620
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025