Agilitytävlingar

A

Amanda

Hej!
Jag är en tjej som håller på att träna och tävla agility med min shetland sheepdog! Men jag kan inte hitta några tävlingar i närheten av där jag bor! ( Jag bor i Växjö i Småland! ) Är det någon som har pejl på om det finns några inte alltför långt bort?! En sak till, vi tävlar i klass två! Tycker att det bara har blivit ännu färre tävlingar sedan vi kvalade upp oss! Svar tas tacksamt emot!

Jag håller på att bli förtvivlad, jag vill ju ut och tävla så att min hund får lite tävlingserfarenhet!:banana:

Sv: Agilitytävlingar

Alla officiella tävlingar finns i brukshunden och tävlingsterminen finns även på sbk:s hemsida. Agif har inofficiella tävlingar på sin hemsida. Sen kan man ju kolla på agility-online där man anmäler sig.

Sv: Agilitytävlingar

Jag har kollat där och på alla ställen som ni anger, men jag tänkte mest om någon vet om någon lite mindre tävling som kanske inte ligger ute på någon kalender eller så, utan bara om man har fått nys på någon här i närheten! :bump: Hoppades på det:D

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 031
Senast: Nova123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 731
Senast: fixi
·
Övr. Hund Efter många års fundering har jag (i alla fall nästan) bestämt mig för att sluta med hästar och köpa hund istället. Men, jag kan inte...
Svar
4
· Visningar
1 909
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vill ge en hund bästa möjliga liv och förutsättningar. Tyvärr blir jag inte klokare på vilken ras som skulle passa bäst. Och kan heller...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
14 190
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka