Cillen89
Trådstartare
min stackars pålle har fått en extremt aggresiv mugg som bara kom pang på rödbetan för c:a 3 veckor sedan
har tvättat med vatten samt jodopax och smorjt med helosan, men det har trotts det bara blivit sämre.
Hade distrikt.vet ute idag som tvättade med jodopax och smorjde på en antibiotika kräm "Socital", varav jag också fick en tub jag ska smörja med varje dag.
och finadyn för pålle har ont :/
hon rekomenderade mig även att köpa Lactacyd som jag kan tvätta muggen med innan jag smörjer på antibiotika krämen.
hon sa även att hon varit ute på extra mycket mugg ärrenden i år :/
hur sköter ni om era mugghästar? finns ju ungefär 300 olika huskurer och mängder med olika tvålar, salvor o.s.v, som anses vara bäst.
vad har funkat bäst på eran mugghäst?
Hade distrikt.vet ute idag som tvättade med jodopax och smorjde på en antibiotika kräm "Socital", varav jag också fick en tub jag ska smörja med varje dag.
och finadyn för pålle har ont :/
hon rekomenderade mig även att köpa Lactacyd som jag kan tvätta muggen med innan jag smörjer på antibiotika krämen.
hon sa även att hon varit ute på extra mycket mugg ärrenden i år :/
hur sköter ni om era mugghästar? finns ju ungefär 300 olika huskurer och mängder med olika tvålar, salvor o.s.v, som anses vara bäst.
vad har funkat bäst på eran mugghäst?