Aggregat och tråd rekommendationer

Ellyne

Trådstartare
Vad rekommenderar ni för aggregat, batteri och tråd till tillfällig hage?
2 st hästar, ute dagtid (8-20), 2 mån. 1500 kvm hage, mycket träd och sly.
Jag vet iaf att jag ska ha impregn trästolp och batteriaggragat (långt till eluttag).
Alla tips om märken, volt, övrigt mottages varmt! :)

Sv: Aggregat och tråd rekommendationer

Det enklaste för att man dels inte ska göra reklam och dels för att du ska få rätt saker. Är att du kontaktar de som säljer stängselmaterial i din närhet. För det finns så mycket som ska stämma för att det ska bli rätt och du har ju stora krav på det redan.
Det är till exempel tveksamt om det ens finns något agregat som lever upp till dina krav. Jag menar då som drivs med batteri. För att klara sly och anna växtlighet brukar det behövas kraftigare saker än de som går på batteri.

Liknande trådar

Anläggning Bor i ganska häst-tät kommun om ca 15000 invånare. Funderar på att bygga mellanstor anläggning för inackorderingar. Detta skall finnas...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
9 613
Senast: Mabuse
·
L
Ekonomi & Juridik OBS – KOPIERA INTE NÄR DU SKRIVER SVAR pga LÅNGT INLÄGG – gör en egen sammanställning med TIPS / RÅD – Tack !!!! Förvirringen känns...
2
Svar
24
· Visningar
5 941
Senast: Lyckan i Halland
·
Hästmänniskan Jag står i ett stall där fodringar under vardagar (3 ggr om dagen) samt utsläpp tidigare har ingått i hyran men nu pga. ändrade...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama