Agera p-medel åt mig!

Sv: Agera p-medel åt mig!

Min pappa ville inte heller ha några barn, men han fick 3 :)
Mamma lyckades övertala honom om ett barn och sen övertalade hon honom att barnet behövde ett syskon. Hur hon lyckades övertala honom om nummer tre vet jag inte riktigt

Hehe, ja jag tror nog också att tanken på att det är inga fler i planerna gör att äggstockarna har panik nu... tanken att inte ha dörrarna öppna gör att kroppen protesterar. Jag tycker nämligen inte man ska säga aldrig, med tanke på att ingen av oss "ville" ha barn från början... Det är mycket "aldrig" i mitt liv som ändrats så jag försöker säga "inte just nu men kanske sen..."

Kpist: Hehe jag har iofs höftproblem kvar så det gör inte så stor skillnad, sover redan med kuddar över allt i sängen tex Däremot, skickar du kronisk ischiasnerv i kläm springer jag åt andra hållet, för det var fan inte kul :rofl:

Min pappa ville inte heller ha några barn, men han fick 3 :)
Mamma lyckades övertala honom om ett barn och sen övertalade hon honom att barnet behövde ett syskon. Hur hon lyckades övertala honom om nummer tre vet jag inte riktigt

:D haha så det kan gå. Jag vill dock inte behöva övertala, jag önskar att en längtan ska komma självmant om nått år... :angel:

*kl*

Ang mediciner så åt jag inga som gravid, inte en enda värktablett ens (först på förlossningen då... ) nu däremot provar jag ut mediciner som innebär livslång medicinering och läkarna vill att barn ska uteslutas för att jag ska kunna äta detta... iofs har vi inte hittat rätt medicin vet ej heller vad medicinerna gör med mina ägg... Jag måste nog ta upp denna frågan med läkaren nästa gång... förra graviditeten vägrade jag medicin men hade täta läkar och terapeutbesök... men jag har aldrig mått så bra mentalt som gravid, helt sjukt :rofl: Däremot var jag ju helt trasig fysiskt...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka