Ägarbyte och hästpass på ridtravare

Hur fixar man det?? Är det bara att ring in till STC och begära det, eller ska man fylla i papper..
Och det kan inte nästa hästägare häva eller?

Permanent startförbud kan Aldrig återkallas - inte av ev. ny hästägare heller. Ring till STC så skickar de papper till dig, det är inte mycket som ska fyllas i.

BRA!!
Bet ska jag fixa... Min pålle har gjort sitt på travbanan..Vantrivdes med det livet p.g.a. misshandlande f.d ägare..-¨skitgubbe-¨ :devil:
Tack så mycket för hjälpen! :bow: :bow: :bow:

Varåsgod, så lite så :).
Blev mycket förvånad när jag fick reda på det själv, STC frågade om jag ville ha det så när jag ringde dem om passet - tackade Såklart ja.

min trivdes inte heller på banan, blev stressad som f*n, så han ska inte tillbaka till det livet mer :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 322
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 142
Senast: Gunnar
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 455
Senast: Amha
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Mata småfåglarna
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat