Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Permanent startförbud kan Aldrig återkallas - inte av ev. ny hästägare heller. Ring till STC så skickar de papper till dig, det är inte mycket som ska fyllas i.
BRA!!
Bet ska jag fixa... Min pålle har gjort sitt på travbanan..Vantrivdes med det livet p.g.a. misshandlande f.d ägare..-¨skitgubbe-¨
Tack så mycket för hjälpen!
Varåsgod, så lite så .
Blev mycket förvånad när jag fick reda på det själv, STC frågade om jag ville ha det så när jag ringde dem om passet - tackade Såklart ja.
min trivdes inte heller på banan, blev stressad som f*n, så han ska inte tillbaka till det livet mer
Skola & Jobb
Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
Kropp & Själ
Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
Hundträning Puttar upp tråden!
Nu är jag o Nisse anmälda till muddypaws i april :) vi ska köra duo med våran kompis o hennes dsg.
Vi kör på söndagen ^^
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.