- Svar: 28
- Visningar: 2 549
Jag vet inte vad jag ska förvänta mig. Blir det något vettigt av det där? Jag är ju ändå bara 25% sjukskriven sedan 1 april. Men i praktiken känner jag att jag nog inte orkar jobba något alls. Idag har jag bara legat på soffan, förutom en liten stund när jag tog mig i kragen och gick ut för att sätta ihop en skottkärra. Misslyckades med det så jag gick in och la mig igen. Trött och arg.
Jo förresten. Jag har fått iväg en jobbansökning idag. Men jag vet inte alls om jag skulle klara jobbet, framförallt när arbetstiderna varierar.
Jag vet inte alls vilken typ av jobb jag skulle kunna klara. Allt känns omöjligt just nu.
Och jag är rädd för att inte kunna sova i natt för jag somnade på soffan tidigare idag.
Jo förresten. Jag har fått iväg en jobbansökning idag. Men jag vet inte alls om jag skulle klara jobbet, framförallt när arbetstiderna varierar.
Jag vet inte alls vilken typ av jobb jag skulle kunna klara. Allt känns omöjligt just nu.
Och jag är rädd för att inte kunna sova i natt för jag somnade på soffan tidigare idag.