affär i sthlm

mylisen

Trådstartare
ja nu ska jag över till sthlm.
ni som vet....finns det nån bra affär med hundsaker, kläder och bling bling till min nya chihuahua?
tacksam för tips.

Sv: affär i sthlm

Häst och Hundhuset på Kungsgatan är den enda jag kommer på.
Brukar stå och dregla över deras halsband och koppel bla. Men det finns ju aldrig i min tjejs storlek :mad: (55 cm)

Låter som att det är lite annorlunda butiker du vill åt, jag brukar handla på Kungsgatan men den är som en vanligt hund/hästaffär. Har inte koll men borde finnas nya exklusiva butiker med designprylar och mer inriktat på små hundar.

Kolla upp de här:

Small To Big på Kungsholmen (öppnar nu i juli nån gång så ring dem innan du åker dit för att kolla läget)

Fashion Dog - kontakta dem för jag är osäker på om de har en butik, men de har en gatuadress i Stockholm i alla fall under "om oss".

Lycka till!

ja nu ska jag över till sthlm.
ni som vet....finns det nån bra affär med hundsaker, kläder och bling bling till min nya chihuahua?
tacksam för tips.

Ett tips är att kolla in när de har rea på affären GLITTER. Då har dom ibland 75% rabatt och man kan få fina smycken som man kan slakta och göra annat av för typ 10-20:-/st.

Särskilt många av deras armband är det perfekt sy fast på en läderbit sedan med hjälp av en tryckknapp har man ett fint dekorhalsband till jycken.

Fungerar fint på stora hundar också men då får man köpa mer än ett armband per hund!

/KT

Ett tips är att kolla in när de har rea på affären GLITTER. Då har dom ibland 75% rabatt och man kan få fina smycken som man kan slakta och göra annat av för typ 10-20:-/st.

Särskilt många av deras armband är det perfekt sy fast på en läderbit sedan med hjälp av en tryckknapp har man ett fint dekorhalsband till jycken.

Fungerar fint på stora hundar också men då får man köpa mer än ett armband per hund!

/KT

åh tackar för tips :bow:

Liknande trådar

R
Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
499
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 912
Senast: Tantan
·
Hundträning Jag behöver alla råd hur jag ska hjälpa min hund som jag uppfostrat helt fel. Jag har gjort henne rädd och osäker. Vid hundmöten har jag...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: Red_Chili
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 875
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Adoptivhund vägrar gå ut
  • Hundrelation