Är det min tur nu??

Sv: Är det min tur nu??

Lycka till!
Hoppas allt går/gått bra! :bump:
 
Sv: Är det min tur nu??

*kl*

Med största glädje kan jag meddela att toughcookie och jag har fått en liten dotter :banana: :D :love:
Hon föddes i onsdags klockan 13.08. TC var helt sjukt imponerande duktigt och precis lika underbar som den dotter hon födde fram till oss.

Nu skall jag ta mig in till BB och mina flickor igen. TC får avlägga rapport när de får komma hem.

// STOLT pappa
 
Sv: Är det min tur nu??

GRATTIS!!

Jäklar i låda vad fort det gick då med tanke på att hon var inne och skrev 9.30, bara 2½ timme innan födsel :eek: :D
 
Sv: Är det min tur nu??

wow. vad kul!!

Ge henne tusen miljoner kramar från mig!!!!

Stort grattis kakan!!!

:love::love:
 
Sv: Är det min tur nu??

:bump:Grattis! :bump:

Oj, vad fort det måste gått... :o
 
Sv: Är det min tur nu??

Tack allesammans!!

Nu är vi äntligen hemma igen. Allt har gått jättebra och bebis som kom i v 37+3 är ingen liten donna med sina 51cm och 4120g.

Hon ska heta Vilda Elvira Linnea och är såklart världens sötaste troll.

HPIM0204.jpg
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Eftersom snön kom, det frös och dörröppnaren på baksidan som är enda vägen jag tar mig ut och in med manuell rullstol, promenadscooter...
Svar
0
· Visningar
480
Senast: IngelaH
·
Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 610
Senast: Angel
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 530
Senast: Lhas
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 777
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp