Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mm, men i år SKA det bli en prövad hingst... Det bara är så, om jag inte får en jättefin fölis efter Camiell då.. . Om det öht blir nån betäckning. Men det vore kul om Aer blev gk!
vad jag har förstått gick varken aer eller di caprio vidare. varför vet jag inte. hoppas verkligen att det går vägen nästa år, då di caprios uppfödare är min gamla lärare.
Di Caprio kastrerades i sommras då han inte klarade av psykiskt att gå som hingst utan att få betäcka. Hemskt tråkigt då nämnden tydligen ville se honom igen, och alla fölen som visats haft höga poäng.
Det stämmer att Di Caprio kastrerades i somras. Det visade sig då att han hade en testikel som var roterad och som kan ha orsakat att han inte mådde bra. Nu mår han som en prins, rids för fullt och siktar på 5-årskvalen till våren.
Han fick en fölårgång o det blev till slut 10 levande föl. De har gått väldigt bra, bl a en segrare i fölchampionat, en 50 p, tre 49 p, flera 48 p. Synd att det bara blev en årgång men de som tog möjligheten får glädja sig!
Aj då, stackars liten. Men skönt att det löste sig. Han kommer säkert göra succé på tävlingsbanan Min plutt är jäääääättefin och trivs bra hos sin nya ägare.
Hundavel & Ras Kanske en dum fråga, men har du testat att skriva till de som håller i kurserna och sagt just detta samt förklarat varför?
Troligen får...
Ekonomi & Juridik Nej jag tror inte det går att få ekonomisk bärighet i det, om ni skall bygga upp nytt på en tom markbit. Ligger det nära storstad kan ni...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.