Ännu en "väntat-länge-tråd"

Breakdance

Trådstartare
Eftersom de funkat för dom andra så kommer här min "väntatlängetråd" iofs kanske många tycker att jag inte har väntat länge, bf den 22a, men med tanke på att jag faktiskt åkte in den 7e och dom på förlossningen sa "oj, öppen 3cm..de här är nog klart innan lunch" (kom in 04.30) så blir man lite less när jag sitter här 10 dagar senare utan att det hänt nåt mer:mad:

Senaste nytt på bebis fronten är ialf att jag varit in idag för tillväxtul, bebis fortsätter att växa och har nu en matchvikt på ca 4500g. Gjordes även en gyn undersökning där det konstaterades att jag nu är helt "mogen" och öppen en cm till, dvs 4cm och sammandragningar som får mejj att vilja kräkas.
Bm tyckte vi skulle skynda på det hela lite så hon (som hon så fint förklarade) "stimulerade öppningen":rofl: kunde knappt hålla mejj för skratt:angel:

Trots det sitter jag här vid datorn, en halvtimme med bil från förlossningen, men sambo på jobbet och funderar på att börja svära ramsor över bebis som aldrig vill komma ut. (ja, jag är riktigt less nu)

Suck!
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

här kommer peppdansen (nu ska du se att det sätter igång direkt:D)

:banana::banana::banana:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Så där ja! :D Nu borde det inte dröja......

...."stimulerade öppningen"? :o Jag får så hemskt konstiga bilder :angel: :rofl:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Rör dig mkt så bebbe tränger ner och ökar på takten.... annars har jag inga tips... min vägrade ju ut helt å hållet....
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Planera in nånting som du verkligen vill göra ikväll och längta så mkt du bara kan så ska du se att bebis spräcker dom planerna. :D

Pepp! :bump:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

:bump::banana::bump: Hejja på bebis!!!:bump:


Vet hur fördjävligt det är att gå med värkar och vänta, men försök att röra på dig. Ta en promenad eller sysselsätt dig aktivt, om inte annat går tiden fortare och det behöver man när man går sådär.


Kan du sova på nätterna trotts värkarna?
Det kunde inte jag och det var jobbigt.
Är du mycket trött så vila!! Lägg dig i ett bad eller ställ dig i en varm dusch.
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Här är mer bebispepp :banana::bump: Kom UT Bebis!!! :bump::banana:

Min kompis blev också stimulerad och det tog inte lång tid efteråt innan hennes tittade ut! Och blir värkarna för djävliga så rekommenderar jag varmt epiduralen hihi

Håller tummarna för dej!
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Tänkte hejja på dig :)

Men sen såg jag att du ju har 5 dagar kvar egentligen.. Så, kom igen om sådär 19 dagar eller nått och säg att du är trött på eländet...(som vissa andra fick vänta)

Fast...det är klart...Hejja hejja, hoppas du får din lilla snart!
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Som min mamma sa, "den kommer ut när den är mogen" :eek: Jag kunde nitat henne i det läget :angel: Har du inga boxar att mocka :D Förstår att det är jobbig, jag gick över 18 dagar, blev igångsatt två!! ggr men till slut så kom hon ut ;) Rör på dig så du inte blir helt stillasittandes, och som de tidigare skrivit, planera in något askul som du toklängtar till (det är ju värt ett försök ;) Lycka till :bump::bump::bump:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Din bebis är bara snäll och väntar på sin tur... Min ska ju ut först! Jag får inte plats i min egen kropp längre :( Jag kanske också borde starta en egen tråd? :p
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Just nu känns det som att jag går om hela kön... Det har varit många timmars uppehåll efter badet, men nu satt det fart igen *stön* Jag ska hålla tummarna att ni kommer före oss...
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

Var håller du hus? Får du bebis nu så kommer jag också att starta en sån här tråd om någon vecka. :angel::rofl:
Men just nu är jag bara glad så länge bebis stannar i magen. För på söndag kommer "min" nya hund som ska bo här ett tag och min egen flyttar bort och jag vill för allt i världen inte spräcka dom planerna. :bump:
 
Sv: Ännu en "väntat-länge-tråd"

...kan det vara så att något är på g? Har inte hört någotsedan igår e.m. ju.....funkade detta så fort? :banana::bump::banana:
*hoppas*:D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp