MsSleepalot

Trådstartare
Började blöda den 2 nov trots ppiller(slutade med dom helt den 4e), blödde mkt mer den 8e och det kraftiga flödet avtog ca den 14e. Sista droppen blod blödde jag den 16e. När har jag då ägglossning?:confused:
 
Sv: ÄL när?

Ca 14 dagar innan din nästa mens :D

Hade du upphåll mellan den lilla blödningen och den kraftiga blödningen? Isf brukar man nog räkna den senare. Så sa min doktor sist iaf och det verkar vara rätt :)
 
Sv: ÄL när?

Okej...hmm när ska man räkna att den kommer då?:crazy:

Nej det blödde konstant mellan 2a och 16e. Ringe BM och hon trodde det var ett tidigt missfall:( Glömde skriva det....

Men ungefär när har jag då ägglossning nu?:confused:
 
Sv: ÄL när?

de vet bara din kropp, man kan märka det genom att man får mer genomskinliga sega flytningar, svullen om magen, ökad temp eller så har man äl-stickor ;)
 
Sv: ÄL när?

Har du en 28 dagars cykel KAN du ha haft det den 16e. Men om du t ex haft ett tidigt missfall så kan det dröja ett par veckor, eller inte. Det är ingen som kan berätta när du ska ha nästa äl. Det vet bara din kropp. Tyvärr.

Har du missat nåt piller innan du slutade? Speciellt i slutet av kartan var jag jättekänslig och kunde börja blöda om jag missade ett piller.
 
Sv: ÄL när?

tänk på att du inte ska försäka bli gravid inom tre månader efter ett missfal pga infektionrisken
 
Sv: ÄL när?

Det där beror nog på hur ens kropp fixar ett missfall, samt hur pass långt gången man var. Vad jag läst och vad jag fick höra efter mitt så är man jättefertil just efter ett missfall, men man bör vänta iaf en (1) cykel innan man blir gravid igen.
 
Sv: ÄL när?

Har du missat nåt piller innan du slutade? Speciellt i slutet av kartan var jag jättekänslig och kunde börja blöda om jag missade ett piller.

Nej inget missat piller.
Första veckan var det jättelite blod. Eller blod och blod, det var mer brunt. Och sen bara började jag hårdblöda:crazy: Massor av mörka klumpar och ont hade jag i nederdelen av magen med stickningar och typ riktig hemsk mensverk. Så missfall tror jag också det var:(

Men frågan är nu när jag haft ägglossning? Men det är väl svårt att säga nu iof:cool:
 
Sv: ÄL när?

Som pmm sa så kan många kvinnor märka det med sega flytningar och höjd kroppstemperatur.
Det låter ju oneklingen som ett missfall du hade, och då kan det ta olika lång tid för kroppen att komma tillbaka till normalläge.
Men jag hade nog gissat på den 16e ungefär och då borde du ha mens snart igen.
 
Sv: ÄL när?

Alltså, grejen är att jag har aldrig märkt av ägglossningarna:crazy: Tycker också att sekretet alltid är "trådigt":cool:

Nu började ju jag blöda 2a så jag borde ju få min mens nu. I onsdags och torsdags började det sticka sådär i nederdelen av magen(livmodern?) igen som när jag hade missfall. Lika idag igen, men ingen mens. Kan det vara för mensen är på gång? Eller är det kvarvarande resten från missfallet? Eller varför sticker det så?:confused:
 

Liknande trådar

Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 378
Senast: Lyxzen
·
Juridik & Ekonomi Tidigt i våras startade jag en tråd (med mitt andranamn Hanna) där beskrev jag mitt juridiska läge med mitt ex som försökte snuva mig på...
Svar
1
· Visningar
1 788
Senast: Josseliten
·
Hästvård Gjorde jag rätt?..Mycket långt inlägg..! Min älskade häst finns inte mer, tog jag rätt beslut, jag mår så fruktansvärt dåligt. En i...
2
Svar
26
· Visningar
4 020
Hästmänniskan Min dotter är 5 år och har ridit mycket och haft egen shettis sedan hon föddes. Hon rider mkt bra för sin ålder dvs skritt, trav och...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
13 026
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp