Gaah säg inte så! Då kanske jag måste köpa en!Hade förra året, riktg nom-nom kalender
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gaah säg inte så! Då kanske jag måste köpa en!Hade förra året, riktg nom-nom kalender
Mumin!Letar däremot Te-kalender till sambon. Har för ett tags sen börjat gilla dricka te och vill absolut inte ha godis eller så, så tänkte te-kalender kan va väg att gå.
Men var finns en som har mesta dels svart te i och så helst te-påsar?
Säger också mumin, men det är 13 st vitt/grönt/rooibos (resten svarta) men jag tycker alla har varit väldigt goda.Letar däremot Te-kalender till sambon. Har för ett tags sen börjat gilla dricka te och vill absolut inte ha godis eller så, så tänkte te-kalender kan va väg att gå.
Tehuset Java har några olika har jag för mig.Letar däremot Te-kalender till sambon. Har för ett tags sen börjat gilla dricka te och vill absolut inte ha godis eller så, så tänkte te-kalender kan va väg att gå.
Högg precis ett exemplar av GLOWiDs lilla kalender.
Och jag tog mask kalendern från GLOWiD men nu känner jag att jag sätter stopp 6 kalendrar inDet gjorde visst jag också
Och jag tog mask kalendern från GLOWiD men nu känner jag att jag sätter stopp 6 kalendrar in
Glad över att den är i mer klassisk kalenderform det här året, om inte annat för att balansera bangerheads necessär som ju är den andra jag har. (Just den balansen hade du väl redan fixat i och med att du köpte GLOWiDs stora också.)Det gjorde visst jag också
Samma här faktiskt, har inte kommit mig för att använda de som var i den lilla kalendern ifjol ens.Jag skippar den, jag har så många masker jag måste göra slut på Det är härligt med en sheet mask men jag kommer mig sällan för.
Samma här faktiskt, har inte kommit mig för att använda de som var i den lilla kalendern ifjol ens.
Glad över att den är i mer klassisk kalenderform det här året, om inte annat för att balansera bangerheads necessär som ju är den andra jag har. (Just den balansen hade du väl redan fixat i och med att du köpte GLOWiDs stora också.)
Haha jag frågade mamma om hon kunde tänka sig att bli medlem så beställde via henne och använde hennes 15% man fick på hänvisningenFöll visst för grupptrycket just... mask-kalendern fanns kvar
(seriöst... jag har råd och jag har halvt jobbat ihjäl mig de senaste åren... att ta mig tid för en mask per dag i december är bra)
Edit: Plus att jag tvingade särbon att teckna sig för deras mejl så jag fick en rabattkod
Tack! Den har ju iaf påsar med nummer på Inte som GLOWiDs mini var ifjol, där man skulle sticka ned handen och bara välja något, det fungerar inte riktigt för mig - för jag kan inte låta bli att rota runt efter saker som jag tror att det är, haha. Min partner fick göra det åt mig ifjol så det skulle bli lite av en överraskning iaf (även om jag alltid brukar ha koll på innehållet innan jag köper, så brukar jag åtminstone glömma vilken lucka det rör sig om )Jag la till dig på Bangerhead också