Okej var tvungen att googla och nu blev jag jättesugen! Billig dessutom…Köpte en kalender från Niederegger med nougat.
Ska bli spännande att se hur den är, nougat är ju alltid gott
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Okej var tvungen att googla och nu blev jag jättesugen! Billig dessutom…Köpte en kalender från Niederegger med nougat.
Ja verkligen, de flesta kalendrar nu är så himla dyraOkej var tvungen att googla och nu blev jag jättesugen! Billig dessutom…
Finns det en variant med bara nougat? Det enda jag kunde hitta när jag googlade var nougat och marsipan.Köpte en kalender från Niederegger med nougat.
Ja, Bluebox har detFinns det en variant med bara nougat? Det enda jag kunde hitta när jag googlade var nougat och marsipan.
Hej allihop! Jag visste inte att det fanns adventskalendrar för vuxna förrän jag hittade den här tråden. Har inte haft en kalender sedan jag var 8-9 år. Är det nån som kan tipsa om några BILLIGA kalendrar åt en väldigt fattig tjej? Älskar doftljus och annat mys. Det enda jag inte vill ha är ätbara saker och hudvård (har redan hittat världens bästa hudvård). Jag är lite barnslig, så är även intresserad av barnkalendrar med typ nyckelringar, my little ponies eller minigosedjur. Har så klart googlat, men tänkte att ni som är experter kanske har några ”hemliga tips”?
Tack snälla!!Coolstuff.se har många kalendrar. Annars Amazon om du vill ha mera mot nyckelringar mm
Köpte en kalender från Niederegger med nougat.
Deras nougat är sååå god!
Alltså! Jag skulle ju inte ha fler kalendrar! Men med nougat som är så gott och bra pris... Får tänka lite till.Okej var tvungen att googla och nu blev jag jättesugen! Billig dessutom…
Om det kan hjälpa till i valet så kan du tänka på att "bra pris" är ganska relativt. Det är 200 kr för mängd motsvarande en maraboukakaAlltså! Jag skulle ju inte ha fler kalendrar! Men med nougat som är så gott och bra pris... Får tänka lite till.