Det är den svenska.
Men är det den Margareta Grääs öppnade? Hon hade en länk till lyko där den är slutsåld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är den svenska.
Men är det den Margareta Grääs öppnade? Hon hade en länk till lyko där den är slutsåld.
Ja det är ju rimligt att köpa 24 smycken till, jag har ju bara några kilon smycken redan. No kiddingInte en enda smyckeskalender i listan ovan. Vem offrar sig? @Zinfernia känns väl ganska given på den posten
Helt klart rimligt! I den här gruppen stöttar vi varandra!Ja det är ju rimligt att köpa 24 smycken till, jag har ju bara några kilon smycken redan. No kidding
Justerade citatet någotHelt klart rimligt! I den här gruppen ruinerar vi varandra!
Men på ett stöttande vis ju!Justerade citatet något
Var är den ifrån?Fick hem min FINA chokladkalender idag....
Tyska amazon. Heilemann heter chokladtillverkaren.Var är den ifrån?
Ja vi kan gå hand i hand till fattighusetMen på ett stöttande vis ju!
Eco verkar ha endel.Coopaffären med många kalendrar förra året har knappt någon variant iår förstår dom men ska jag behöva beställa chokladkalendern?! Knappast. Dags för utflykt till x antal butiker
Om du menar Eko så har vi inte den butiken :PEco verkar ha endel.
Ja det vsr den jag menade...Om du menar Eko så har vi inte den butiken :P
Kollade på vad som fanns i kalendern och innehållet i mediumkalendern kändes inget roligtÅhléns har 20% på alla kalendrar inkl de två de har från BodyShop.
Jag skulle nog välja den lilla.
Innan jag såg vad du svarat på så tänkte jag medium som i en person som pratar med andar, det lät som en väldigt spännande kalender!Kollade på vad som fanns i kalendern och innehållet i mediumkalendern kändes inget roligt
Medium är inte riktigt min grejInnan jag såg vad du svarat på så tänkte jag medium som i en person som pratar med andar, det lät som en väldigt spännande kalender!
Känner spontant att det blir svårt i kalenderform också.Medium är inte riktigt min grej