Den brukar säljas både på Ica och CoopVar hittade du den?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den brukar säljas både på Ica och CoopVar hittade du den?
Du råkar inte behöva en sambo till?Visa bifogad fil 131464
Gjorde sambons kalender så här. 23st påsar med chips i och på julafton stort kinderägg
Tanken är kunna använda om påsarna.
Denna Någon kommer du inte hitta i den här trådenJag har lagt två ytterligare katt kalendrar som apotea säljer i varukorgen. Och hittat en från Jula. Någon måste stoppa mig
Köpa 2 på en gång nästa år?Om jag åt upp en hel Ikea chokladkalender igår när jag blev akut chokladsugen? Absolut, ja.
Om jag gjorde exakt samma sak förra året och fick åka och köpa en ny? Absolut, ja, på den med.
Såg precis att niveas kalender är nedsatt till 440 på Zalando. Men jag behöver inte fler ansiktskrämer... Men jag har faktiskt bara två stycken kalendrar än så länge...
Ahaa, då känns det inte lika lockande. Har för mig att det bla var nån kakform för nåt år sedan.Tänk bara på att Zalando har den tyska varianten som inte har samma innehåll som den svenska, bl a har den mera utfyllnadsprodukter.
Fick också min ostkalender därifrån igår.Din Deli
Gud, det är nästan som att du vet vem jag ärSer en överhängande risk att @Happimess äter upp båda innan den 1/12.
Stämmer, jag råkade köpa den varianten.Ahaa, då känns det inte lika lockande. Har för mig att det bla var nån kakform för nåt år sedan.
Visst var det väl du som postade den här förra året?Ser en överhängande risk att @Happimess äter upp båda innan den 1/12.
Jag medFick också min ostkalender därifrån igår.
GlowID ska tydligen släppa en mini kalender imorgon den 9/11 kl 8.00 om det är någon som är intresserad Dom har lagt ut på instagram om man vill titta lite närmare.
Här är info
" - 25 mini size surprises
- Same concept as "The full-size-surprise calendar"
- Same pink pouch, in a smaller size
- Price 1199 SEK
- Value 3299 SEK
- Launch date 9/11
- Time, 08.00 AM
Get set glow! "