En till mig och en till mamma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp, och senare samma dag kom nytt mail med kod för 50% rabatt på valfri vara...Åh, du nyttjade ny kund-rabatt gissar jag då? Brände den på en lampa häromdagen
Jag skulle vilja ha en varm choklad och svart te kalender. Men det verkar inte finnas.
Finns nog inte som kombination, men kan du tänka dig två så finns båda.Jag skulle vilja ha en varm choklad och svart te kalender. Men det verkar inte finnas.
Och en massa russin och skitDelikatesskalendern innehåller svartte och varm choklad och kakor och annat gott.
Visa bifogad fil 130676
En till mig och en till mamma.
Alltså fruktkakan ställer man på bordet och tittar på för att den är fin och sedan, utan att på något sätt försöka skära upp den, så får den passera till komposten.Och en massa russin och skit
Jag har för mig att det fanns fler kakor med russin när jag läste innehållet. Fruktkakan hade varit kul att testa bara för att, men inte för fyratusenAlltså fruktkakan ställer man på bordet och tittar på för att den är fin och sedan, utan att på något sätt försöka skära upp den, så får den passera till komposten.
Röstar annars för en kalender med varm choklad
https://amzn.eu/d/gGhDjBN
Och kalender med svart te finns från Tehuset Java, tehuset.se och Bönor och blad