Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har funnits i den tidigare år?Svensk ridsport släppte sin kalender i onsdags och den är redan slut. Ska bli spännande att se vad som är i den för jag har inte blivit så imponerad tidigare år.
Vad har funnits i den tidigare år?
Förra året var det:Vad har funnits i den tidigare år?
Ååå det låter ju fantastiskt . Vågar jag titta på vad den kostar dock...Delikatesskalendern innehåller svartte och varm choklad och kakor och annat gott.
Tack! Ska kolla men känns som det blir lite mkt att dricka . Men värt att kolla!Finns nog inte som kombination, men kan du tänka dig två så finns båda.
Okej, nu har jag tittat på öppningen av GlowIDs kalender… Självklart är den jättelockande. MEN, den är dyr (2499kr) och dessutom är jag på kurs på tisdag när den släpps så jag tror inte jag kommer kunna lyckas tajma in ändå att få en. Typiskt.
Ja det var ju lite märkligt faktiskt.Jag blev besviken på att det inte var luckor.
Tycker också det var tråkigt att glowid:s inte var luckor/påsar/någonting. Jag ska ta mig en funderare på om jag tycker det är värt pengarna, otroligt med en fullsize-kalender men om man inte är supersugen på innehållet spelar det ju inte så stor roll...
OM jag köper en tänkte jag nog försöka återanvända påsar från tidigare Skincity-kalender. Kanske be en kompis att göra det. Eller så får hon slå in i paket.Jag tänker att det är bättre att få större produkter än att man ska betala för påsar som man aldrig kommer att använda igen och bättre för miljön men helt klart tråkigare att man kan råka se allt på en gång och beroende på ens karaktär så kan man råka öppna hela kalendern på en gång.