Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken stämde inte? bra att du fick kompensationKlagade till coolstuff på att innehållet inte stämde med förteckningen på hemsidan, så nu har jag fått 20 % tillbaka på priset. Skönt!
Vilken stämde inte? bra att du fick kompensation
Jahopp, då måste man tydligen skaffa sig en Maine Coon nu också, för ett vakta kalendrar från tidigt öppnande. Den här kalendergrejen börjar bli väldigt kostsam
Ah det var den kalendern, ja då är det verkligen en bra summa att få hoppas den fortfarande hade många kakorCoolstuff hade en lista på vad kalendern innehöll. Men när jag fick hem kalendern var det en innehållsförteckning med som var lite annorlunda. Dvs företaget som gör delikatesskalendern (var lite otydlig där kanske) har bytt ut en del utan att coolstuff visste om det.
799 kr i kompensation var inte fy skam. Eller som mamma sa, hur mycket kostade då kalendern?!
Fördelen med en sån är att när man får börja öppna kan man lägga sakerna från kalendern på katten när man fottar av dem för att få en fin bakgrund på bilden man postar här i tråden många användningsområden minsannJahopp, då måste man tydligen skaffa sig en Maine Coon nu också, för ett vakta kalendrar från tidigt öppnande. Den här kalendergrejen börjar bli väldigt kostsam
På en av dem på julafton så får man "And to start the holidays, a jar of spreadable lobster with Guérande fleur de sel from the Bernard Marot workshops"De som provat på den där dyra brittiska delikatesskalendern har några nya alternativ där såg jag...
Det där var intressant! Jag har också köpt den, ska testa om jag också kan få tillbaka lite. Så kan jag köpa ytterligare någon kalenderCoolstuff hade en lista på vad kalendern innehöll. Men när jag fick hem kalendern var det en innehållsförteckning med som var lite annorlunda. Dvs företaget som gör delikatesskalendern (var lite otydlig där kanske) har bytt ut en del utan att coolstuff visste om det.
799 kr i kompensation var inte fy skam. Eller som mamma sa, hur mycket kostade då kalendern?!
Gillar tänket.Det där var intressant! Jag har också köpt den, ska testa om jag också kan få tillbaka lite. Så kan jag köpa ytterligare någon kalender
Nån av er som hört talas om India beauty? Såg att de hade en kalender med produkter som ev skulle kunna vara intressanta för mig. De hade väldigt stor rabatt dessutom.