Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den jag hade förra året hade flera godisar i varje lucka. Denna vet jag dock inte hur det är med bitar i varje lucka.Funderar på någon till katterna också, men kan ju inte riktigt köpa tre stycken
Det är lugnt.. listan är ju bara på skoj.. bara kul att så många hängde på.Blev lite osäker hur jag skulle placera chokladfabrikens kalender. Det är ju en kalender jag gör själv (från en kalender jag fick ifjol, men den fylls ju med chokladfabrikens praliner. Så den ligger under ätbart just nu.
Det är lugnt.. listan är ju bara på skoj.. bara kul att så många hängde på.
Haha...Jag måste ju göra rätt. Kan ju inte bli fel i det administrativa systemet.
Funderar på någon till katterna också, men kan ju inte riktigt köpa tre stycken
Det är lugnt.. listan är ju bara på skoj.. bara kul att så många hängde på.
På skoj!? Det här är ju antagligen en av årets viktigaste trådar!
Jag måste ju göra rätt. Kan ju inte bli fel i det administrativa systemet.
Molton Browns och en av Lykos egna (x2).@Zinfernia vad har du köpt i år?
De lär ta slut på nolltid så hoppas jag hinner haffa en.MEDS kalender verkar ju kanon! Riktigt bra.
Dom verkar väldigt poppis! jag hade ringt i förväg och bett dom lägga undan den, under tiden hade 4 pers varit och frågat efter den eftersom den såg ut som den skulle vara i lagerHööks i Kalmar hade tre kalendrar kvar när jag var in där för en stund sedan. Jag var väldigt sugen men eftersom jag redan har Effols så får det räcka.
På EKO hade de en hur många kalendrar som helst! Alla med godis och/eller choklad. Hittade en med arter eight som fick följa med hem.