Jag ska smaka i alla fall, om det bara har en ton av lakrits kanske det fungerar? Men annars är jag rätt skeptiskLakrissmak på varm choklad?! Det låter hemskt! Nu gillar jag verkligen inte lakris men varm lakris?? Tycker ens lakrisälskare om det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ska smaka i alla fall, om det bara har en ton av lakrits kanske det fungerar? Men annars är jag rätt skeptiskLakrissmak på varm choklad?! Det låter hemskt! Nu gillar jag verkligen inte lakris men varm lakris?? Tycker ens lakrisälskare om det?
Börja inte köpa kalendrar, man kan aldrig slutaÄlskar den här tråden!! Och nästa år blir det banne mig en kalender för mig med
Börja inte köpa kalendrar, man kan aldrig sluta
Jag känner ett visst behov att spara ihop till nästa års cartwright & butler kalender.
Det tycker jag absolut är en bra idé Vi är bara på lucka 8 men allt har hittills varit drömmigt gott. Den är dyr men helt klart värd sitt pris.Jag känner ett visst behov att spara ihop till nästa års cartwright & butler kalender.