Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kära Admin å allt annat löst folk som stryker omkring här och ojar sig över vad som skrivs, nu har jag en fråga!
Kan jag få skrapa en trisslott och göra små noteringar här? Skriva om hur det går, vilka summor som dyker upp och få göra det alldeles ifred? Utan att nån flyttar på min tråd och lägger den med nån annan gammal trisslott? Eller hittar på att det ska vara i en dagbok?
Glada tillrop och vilda gissningar å följare som vill hänga med på trissen å trissa upp oss, vill jag ju så klart ha med mig på resan!!!
Nån som vill skrapa med mig ikväll???
...utan då är väl en dagbokstråd/"dagens trisslott-tråd" en alldeles fantastiskt bra grej, tänker jag.Om dina två trisslottstrådar slogs ihop kan du nog dra slutsatsen att du inte ska starta en ny tråd varje gång du köper en trisslott.
Det tänker nog jag med. Men en ny tråd på Allmänt för varje lott känns ju helt omotiverat....utan då är väl en dagbokstråd/"dagens trisslott-tråd" en alldeles fantastiskt bra grej, tänker jag.
Lite så, ja.Det tänker nog jag med. Men en ny tråd på Allmänt för varje lott känns ju helt omotiverat.
Men tänker du själv att det är motiverat med flera trisslottstrådar? Du fick dina tidigare sammanslagna av moderator.
Det skrivs alldeles för lite om grekisk jordbrukspolitik på det här forumet.
Har ditt konto blivit hackat eller är du alltid lika otrevlig?Gud så lite ni har att göra! Stackars människor! Klaga på andras trådar, låt bli att läsa då! Mycket enklare än att komma med pekpinnar! Och försöka göra sig lustig på andras bekostnad! Du var inte rolig nån gång, Manda! Ha så kul ikväll, lustigkurrar!
Nej, jag är otrevlig som standard.Har ditt konto blivit hackat eller är du alltid lika otrevlig?
Okej, då är vi två.Nej, jag är otrevlig som standard.
Tack för ett vänligt svar. Dagboken har jag ingen koll på vad det är. Lek och tjatter tyckte jag kunde passa, men det funkar inte att fortsätta skriva om en ny lott i samma tråd... Det var nåra som tyckte det var kul tidigare och jag tyckte att jag kunde bjussa på en till. Kan du förklara för mig varför det är så många som engagerar sig i detta och verkar tycka att det är fel? Vad har jag gjort som fått så många emot mig, har du nån teori?Jag har en ärlig fråga? Varför vill du inte ha den på dagbok forumet och varför göra en ny tråd varje gång?
Bara nyfiken, det stör mig inte.
Jag tycker inte att det är fel, den var roligt, men vi fick ju aldrig veta vad du skrapat fram? Så där blev jag besviken.Tack för ett vänligt svar. Dagboken har jag ingen koll på vad det är. Lek och tjatter tyckte jag kunde passa, men det funkar inte att fortsätta skriva om en ny lott i samma tråd... Det var nåra som tyckte det var kul tidigare och jag tyckte att jag kunde bjussa på en till. Kan du förklara för mig varför det är så många som engagerar sig i detta och verkar tycka att det är fel? Vad har jag gjort som fått så många emot mig, har du nån teori?
Tack för ett vänligt svar. Dagboken har jag ingen koll på vad det är. Lek och tjatter tyckte jag kunde passa, men det funkar inte att fortsätta skriva om en ny lott i samma tråd... Det var nåra som tyckte det var kul tidigare och jag tyckte att jag kunde bjussa på en till. Kan du förklara för mig varför det är så många som engagerar sig i detta och verkar tycka att det är fel? Vad har jag gjort som fått så många emot mig, har du nån teori?