Kira

Trådstartare
Rötgade min hund i fredags. Fredagen den 13:e!!! Håll tummarna för att resultatet inte har ngt med otur att göra....
 
Sv: Adhd

När det stod ihopskrivet så där (adhd) trodde jag först du menade utvecklingsstörningen....
Vi håller tummar och tassar här!
 
Sv: Adhd

Lite skoj var det i alla fall, att när vi skulle röntga hennes armbåge så tog rtg-assistenten en vad hon trodde en tom plåt. När vi framkallade den fick vi oss ett gapskratt för då framkom en kattsvans, ett kattbakben med en schäferarmbåde mitt på....
Vi tog om bilden för hon trodde inte SKK skulle godkänna kvalitén.
Men roligt var det
 
Sv: Adhd

Resultatet kommit!!! Hon är FRI!!!!!!:bump: :banana: :) Ska nu testas för att bli tjänstehund den 5 december.
 
Sv: Adhd

Tack!! Tyvärr vet jag inte hur man sätter in bild, annars hade jag satt in ett foto på gullhönan!
 
Sv: Adhd

du ska ha bilden på en webbplats, högerklickar(på bilden)....egenskaper och kopiera där det står TYP

klistra in länken eller så tar du den på avancerat här och klistrar in den där "tavlan" är....

Åååh, va dålig jag är på att förklara :rofl:
 
Sv: Adhd



Fniss
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 146
Senast: Vovve
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
763
Senast: Grazing
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
981
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
636
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Tångbett dåligt?
  • Konsten att välja ett bra hundnamn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp