MidnightSoul

Trådstartare
Addidas har kommit ut med en tröja för oss hästmänniskor.
27564

Självklart är den limitid editition.

Texten bygger på missförståndet att Adidas skulle vara en förkortning som står för "all day I dream about sports" (vilket inte stämmer och talar emot äktheten). Vid en googling kom det upp flera varianter där "sports" är utbytt mot lite allt möjligt annat beroende på målgrupp. Gillar man tröjan och designen så kan man väl köpa för all del men man bör vara medveten om att det är någon som tjänar pengar på ett etablerat varumärke som de själva inte äger :)

Liknande trådar

Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
715
Senast: fio
·
Utrustning Tidigare i år beställde jag barfotaboots till min häst. De var nya, men när jag fick dem var det rätt uppenbart att de hade varit hemma...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi En anhöring har blivit påkörd av en epa och polisen la ner direkt, tydligen för att det är för svårt att fastställa vem som varit...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 420
Senast: Bee
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka