ACTIVE BOWLER

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare **BORTTAGEN**
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 887
B

**BORTTAGEN**

Nån som har bild eller så på han? Jag hade en passhäst efter honom som, dessvärre nu är borttagen. :cry:
Skulle vara evigt tacksam! :bow:

Har ingen bild på honom men vet ett fint avelsto efter honom :) Adina Bowler

Hej...
Det var synd... Kan du itne berätta lite om ditt sto? Har du nån bild på henne? :confused:

Kompisen hade ett sto efter honom. Och innan jag kastrerade mitt halvblod betäckte vi henne med honom och resultatet blev ett stoföl. Har tyvärr inga kort på nån av dom. Men kan iaf berätta att stoet hette Indian Bowler och var en ganska het liten dam.

Visst e d travaren du menar? Han ska iaf vara uppfödd på Stuteri Broline i Svenljunga och hette Capone Fläkt från början, har jobbat på Broline å då berättade dom det!! Fast jag har tyvärr inga bilder på honom

Jasså, hette han det? Vilket roligt namn! :p Synd att du inte hade några bilder. Skulle vara kul att ha lite fler än de jag har fått tag i.

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 686
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
16 094
Senast: ildiko
·
Foder & Strö Nån som kan hjälpa mig, har ett hösilage med väldigt högt manganvärde (se bild). Hur ska jag balansera det med koppar o zink? Alltså...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: skiesabove
·
Utrustning Tjo, provade mina nya Haglundtäcken på grabbarna igår, zebratäcke och kombitäcke. Min ordninarie passformsbollare har tagit ett par...
Svar
15
· Visningar
1 202

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka