Ackordhäststiftelsen?

LilaTiger

Trådstartare
Nu hoppas jag att jag lägger den här i rätt forum. :) Jag är ju lite smågalen i stamtavlor - och en del riktigt fina hästar har ju tidigare funnits via ackordhäststiftelsen. Vet någon om det går att få tag i någon förteckning över de hästar de har haft osv?

Någon annan som haft någon kontakt med en häst via dom?

Sv: Ackordhäststiftelsen?

LilaTiger skrev:
Nu hoppas jag att jag lägger den här i rätt forum. :) Jag är ju lite smågalen i stamtavlor - och en del riktigt fina hästar har ju tidigare funnits via ackordhäststiftelsen. Vet någon om det går att få tag i någon förteckning över de hästar de har haft osv?

Någon annan som haft någon kontakt med en häst via dom?
Ta kontakt med dom eller gå in på ardenner hem sidan. Där har dom en sida om ackordshästar. Lycka till.

Liknande trådar

R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Freazer
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 457
Senast: Gunnar
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10 11 12
Svar
222
· Visningar
10 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat