Acapulco Gold 789??

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Emmaccja
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 129
E

Emmaccja

Hejsan, jag undrar om det finns någon där ute som vet lite om Acapulco Gold 789? Jag köpte ett sto i somras som är efter honom. Hon är född 1993. Alla som vet hur Acapulco Gold såg ut säger att min polle är jätte lik honom. Och om hon skulle vara fux så skulle det vara prick likt honom, det säger alla :D Det kanske finns nån där ute om kanske vet vart han stog när han levde och kanske finns nån kontakt person eller hemsida ? Skulle vara jätte tacksam om nån svara på detta om nån visste något. :)

Sv: Acapulco Gold 789??

Jag har en valack efter Acapulco Gold som är född 93, har också försökt hitta mer information om honom men har inte hittat så mycket, tyvärr

Okej, då vet jag.. Kul att du också har en Acapulco Gold avkomma. Har hört att det inte finns många av dom.

Acapulco Gold stod på Askö en tid. Det finns representationsvideo på han och Cortez på samma band. Ring stuteriet och fråga :idea:

AM

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte ge mig själv en utmaning. Får se om jag tänker anta den… 😉 Jag tänkte att jag skulle skapa ett utrymme där jag bara fokuserar...
2
Svar
24
· Visningar
2 631
Senast: jemeni
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Tills nu så trodde jag ALDRIG att nåt sånthär skulle hända för mig. Eller egentligen så hela mitt liv är ju som jag aldrig trodde att...
2
Svar
35
· Visningar
2 628
Senast: zuli
·
Tjatter En gång för länge sedan (så länge sedan att du inte var född, och kanske inte heller dina föräldrar) var det 4 barn som på grund av...
39 40 41
Svar
804
· Visningar
18 576
Senast: cirkus
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 267
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka