Abha Quatar och Roman Way XX fakta?

jasseeh

Trådstartare
Hejsan! Jag har precis köpt en angloarab efter Abha Quatar och ue. Roman way xx, och hittar absolut INGEN fakta om dom på internet,
så undrar helt enkelt ifall någon här ute på bukefalos har fakta/bilder på dem? och ev. avkommor efter abha quatar?

MYCKET TACKSAM FÖR SVAR :D;)

Sv: Abha Quatar och Roman Way XX fakta?

Tack så jättemycket =D, måste erkänna att Roman Way och min häst har grymt lika kroppsbyggnader.

Vill gärna ha fler svar, och defintivt bilder!

Litet tillagg bara, Roman Way hade tva broder ocksa, Comedy Star och Liboi. Comedy Star var morfar till ett par bra falttavlanshastar, Liboi lamnade Catherston Humbug som gick dressyr internationellt.

Bild pa Comedy Star hittar du i den sista lanken som Gorel skickade, scrolla ner och klicka pa hans namn.

Mvh Cissi

Comedy Star var morfar till vår Double Connection xx :love:, placerad svår internationell fälttävlan, samt Melmac-godkänd fullblodshingst.

Bild på "Knutte"

Knutte.jpg

Sen är Roman Way morfar till min andre pärla, Anno Nittionio xx, placerad *-ig fälttävlan, nyligen debuterat internationellt!

Bild på Anno:

AnnooZyggo060.jpg

Liknande trådar

Avel Nu måste jag helt enkelt ta upp den här diskussionen :banana: dock vill jag att vi lämnar islandshästar utanför denna debatt-för det är...
2
Svar
29
· Visningar
2 803
Senast: Tussilago
·
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 477
Senast: Heulwen
·
N
Avel Har tittat efter unghäst/ föl född -02-03 och har nu hittat en jag gillar. Han är efter Sambesi (skäck) ue:Falleur 762 -Anart 583-Roman...
Svar
17
· Visningar
1 710
Senast: crazy
·
P
Utrustning Jag undrar om ni har något tips på träns man kan köpa med remontnosgrimma som hör till..jag hittar inga ute i affärerna. Vet ni något...
Svar
7
· Visningar
1 067
Senast: Tican
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka