Abetta syntet sadel!

Sv: Abetta syntet sadel!

Jag gillar Abetta. Tycker dom är mycket bättre och skönare än t ex Big Horns syntetsadlar. Passar lite rakare ryggar, men tyvärr var abettan jag tog hem för smal även fast jag beställde vidaste bommen till nätta kallblodet. Det var en Abetta Wide Trail från Milsta..

Sv: Abetta syntet sadel!

Jag gillar Abetta. Tycker dom är mycket bättre och skönare än t ex Big Horns syntetsadlar. Passar lite rakare ryggar, men tyvärr var abettan jag tog hem för smal även fast jag beställde vidaste bommen till nätta kallblodet. Det var en Abetta Wide Trail från Milsta..

Hur raka rygga då? Tror du att den skulle passa denna rygg? Vill gärna ha en westernsadel och damen gillar inte riktigt tyngden av lädersadlarna och jag orkar inte lyfta upp dem helelr då ajg har ryggskada.

Skulle man bli totalt utskrattad om man kommer på en d-tävling i en syntetsadel?

23879299.jpg

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
785
Senast: Lisen82
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 624
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Vi har en nätt B-ponny (Welsh) som ska ridas in snart. Tjejen som ska hjälpa till att rida in henne är 15år ( ca 167cm lång , men väger...
Svar
2
· Visningar
298
Senast: skiesabove
·
Western Tittar runt på lite western sadlar och kom förbi en bona allen sadel. Är det en kvalité sadeln? Har inte hört det märket förut.
Svar
2
· Visningar
1 165
Senast: Bubbles
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka