Abbie som bebis

MissFideli

Trådstartare
Fick en order :D av millus att göra en tråd om Abbie. Så då gör jag det ;)
Duger det med bebisbilder?

031204-005.jpg

031227-78a.jpg

031227-81a.jpg

040103-88a.jpg

040111-102a.jpg

Sv: Abbie som bebis

Mamma hade grädde i tuttarna? :D

Både hon och brorsan var stora hela tiden, ända från födseln. Yoga var en supermamma och med bara 3 bebisar så blev det väl mycket gott till dom små tror jag :)

Ooooooooooh! Sötchock! :love: Jag får abstinens och magont och allting, önskar jag hade såna där små här hemma igen! :love: Rocky är ju liksom inte lika puttinuttig längre vid 4 månaders ålder även om han är gudasöt! :D

/Erica

Gosegulludullesöt, jag får nog både diabetes och hål i tänderna, förutom såklart att jag blir fullständigt galen! Vill också ha en såndär puttenuttekissebjörn! :love:

De är vansinnigt söta! :love: Men jag säger det igen, det äääär inga katter du har. Det är teddybjörnar!

Näejje, blir jag skadeståndskyldig för vårdkostnader då? :cool:

Hon var verkligen supersöt som liten, men hennes bror som man ser i ena hörnet med munnen öppen på en av bilderna var nog värst. Han var nog det sötaste jag sett i brittväg.

Japp :D Fällande teddybjörnar :cool:

Fast jag älskar DRX-bebbar också, små gremlins som man får hjärtknip av att se. Tänk att 2 så olika raser kan tilltala en så!

Hon var en riktig tokfralla som liten. Är väl fortfarande iofs :smirk:
Typiskt att hon är 5,5 kg tyngre nu då, men jag lovar att hon är söt nu med :D

Japp :D Fällande teddybjörnar :cool:

Fast jag älskar DRX-bebbar också, små gremlins som man får hjärtknip av att se. Tänk att 2 så olika raser kan tilltala en så!

Fast de har ju liknande drag. Det är inte för inte britter har använts i kontrollavel på devon rex. ;)

Herregud vilka bollar! :love:

1,5 vecka till kattungar här, men då är dee ju inte sådär söta...

Liknande trådar

Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
663
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
583
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
476
Senast: Celinehenn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama