Aarrgh, höger galopp från skritt?

Suck... *ledsen*

Det gick ju så bra på våra träningspass, rätt varje gång. Så kom jag in på banan och vad hände, fel såklart! Antagligen var jag så koncentrerad på att minnas vägarna att jag glömde vara övertydlig. När jag fattade på nytt blev det korsgalopp dessutom. SUCK! Fast det var inte perfekta förhållande, klassen var försenad och eftersom jag red till tävlingsplatsen så visste jag inte det så jag var fullt framriden när det var 30 min kvar. När jag hoppade av hade jag suttit till häst i två timmar, stackarn. 198 p blev det.

Antar att det bara är att kämpa vidare o hoppas på bättre resultat nästa gång...

Liknande trådar

Dressyr Vet inte riktigt om denna skulle ligga under Dressyr eller Ridning, ber om ursäkt om det blev fel nu! Jag har någon gång för lääänge...
Svar
9
· Visningar
6 421
O
Hästvård Skriver under anonymt nick nu för att undvika skadeglada typer... Hästar är inte elaka djur men ibland blir det bara helt helt fel...
2
Svar
24
· Visningar
3 373
Senast: Ellyne
·
Hästvård Jag får gråa hår av valacken. Han har ju lyckats med diverse 'tok' sen i höstas, både allvarlig senskada, och så toppade han med att i...
Svar
14
· Visningar
4 803
L
Western Har ni några tips på hur jag kan få pollen att ta höger galopp.. Vänster går sååå himla fint, samlat sakta på relativt långa tyglar...
Svar
12
· Visningar
1 464
Senast: Lillfisen04
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka