Aalborg..?

Undret

Trådstartare
Vilka ska dit? Vi ska lämna landets gränser och tar med oss en bunt (jag ska rida min gamla springare i *iga, han får vänta med ** tills nästa år :smirk:)
Hur är det där? Har aldrigt ridit där förut...

Sv: Aalborg..?

Väldigt fint tycker jag. Dock är terrängen konditionskrävande och rel svår för att vara en *. Mååånga kombinationer i rad. Räknade förra året att vi hade 7st i rad

Vilka ska dit? Vi ska lämna landets gränser och tar med oss en bunt (jag ska rida min gamla springare i *iga, han får vänta med ** tills nästa år :smirk:)
Hur är det där? Har aldrigt ridit där förut...

Vi hoppas komma med och det ser ju ut som hon är med. Så vi får väl se hur det blir efter Öveds...:D

Senast ändrad av en moderator:

Jag vill osså :cry:

cic06sun137.jpg

cic06lor435.jpg

cic06lor434.jpg

cic06sun138.jpg

Väldigt fint tycker jag. Dock är terrängen konditionskrävande och rel svår för att vara en *. Mååånga kombinationer i rad. Räknade förra året att vi hade 7st i rad

Det är bara bra om det är en svårare *-ig, han behöver gått nått sånt iår också, och sen avslutar vi med Bad Segeberg i okt, perfekt säsong :D (och konditionskrävande = bra när man har rena galoppörer, då lyssnar dom lite i slutet av banan :angel: )

*banan ser ju fin ut... om det är den som är på hemsidan*

Senast ändrad:

:love:Vi håller tummarna att skadan lämnar Vincent utan men.
Vi packar och drar oss söderut,till värmen.:)

Jag håller tummarna för att det blir en rejäl bana så att den vita :love: ponnyn kommer till sin rätt :banana::banana::banana:

Ja den vita ponnyn är super i terrängen. Hoppas att det blir terrängen som blir avgörande så det inte blir en dressyrtävling det finns det ju på andra ställen.

Förra året så var det inte många som klarade hoppbanan bland ponnyerna :crazy: Den var rejält stor och hög.

*KL*

resultat

Bra läge för Maria Bredberg, Sara Nilsson och Fanny Nersing. Duktiga tjejer!

Lite märkligt att YRNM går i 1*. Troddde inte det skulle bli så?

Så var det iaf förra året. Sen brukar ju sverige skicka juniorer till YR-mästerskapet och YR-lag till seniormästerskapet.

Jag förutsatte att det gick i **?! * hade tom jag nästan vågat mig på. Bra gjort av Oskar också!

*KL*

resultat

Bra läge för Maria Bredberg, Sara Nilsson och Fanny Nersing. Duktiga tjejer!

Lite märkligt att YRNM går i 1*. Troddde inte det skulle bli så?

Så var det dom sista gångerna jag red NM oxå dvs junior och Yr i * och seniorerna i ** fast lagen brukar bestå av juniorer i * och YR i **

Hade kontakt med folk där igårkväll. Frågan är vilka som startar terrängen idag. Tydligen riktig lervälling överallt, regnet bara öser ner. Så även i natt enligt sms.
Flera hästar hade halkat omkull i dressyren. Inte så kul så klart.

Jaja. Många bra svenska ritter iallafall. :idea:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
292
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 899
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka