Glamoroza ox

Trådstartare
Visst är det underbart när bebis sover :love:

Men jisses, har de (bebisarna) ingen tanke på sina stackars mammor? :eek:
Tror tuttarna ska sprängas!

Jonas somnade igår kväll strax efter 22 & han sov ända till 8 (jag fick väcka honom annars hade han sovit en stund till) det senaste har han vaknat mellan 4-6 på natten för att äta och sedan äta igen vid 8.
Sen så sov han vidare till 12.

Han måste ha blivit nockad av fadern igår el. nåt :confused::angel:
 
Sv: Aaaajjjj!

Det var inte dåligt! Jag längtar efter att få sova 6 timmar i sträck iaf. Då får man ju inte så ont som jag gissar att du fått...:)
 
Sv: Aaaajjjj!

Nu ammar inte jag, men för mig skulle det inte vara några sådanna problem om jag gjorde det. Min lillkille (lika gammal som din) vaknar minsann punktligt var 4.e timme nattetid. :D Nån enstaka gång har han sovit 6 timmar på natten.;)
 
Sv: Aaaajjjj!

Ojojoj... det är bara att njuta! :)

... säger en lite avundsjuk Vippan som fortfarande bara får sova max 2 tim i sträck ... :smirk:
 
Sv: Aaaajjjj!

Oj vad skönt att få sova så länge! Vet hur det är med tuttar á la rocky mountain. Min babe har dock endast sovit 6 timmar max, men det räckte! Det är så skönt när de tömmer ur sen!
 
Sv: Aaaajjjj!

min syster fick en riktig sjusovare :angel:
när bäbis var två månader sov hon hela natten!

fast sån tur lär väl inte en annan ha.. eller ligger sånt i släkten:angel:
 
Sv: Aaaajjjj!

Några sånna nätter har Rasmus också haft, men oftast vaknar han vid halv 6 när sambon snoozar 20 miljoner gånger.

Men när man själv vaknar och brösten håller på å sprängas, man väcker bebis och lägger till vid bröstet, suger tag, man känner hur det börjar lätta på trycket, nä då väljer bebis och somna om istället eller spy upp allt över sin mamma ;)
 

Liknande trådar

Småbarn Huuuuur har du fått ditt barn att vilja äta sånt? Vår unge åt allt fram till typ 2 år. Nu är det bara barnmat typ pannkakor, hamburgare...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 630
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
2 889
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ För ett par tre veckor sedan började jag få problem med sömnen. Somnade som vanligt på kvällen, samma tid som senaste åren och relativt...
Svar
9
· Visningar
975
Senast: Badger
·
Hästvård Hejsan! Natten till igår fick min ena häst tas bort akut pga troligtvis akut tarmvred. Är i chock & kan inte sluta gråta. Det hela...
2
Svar
21
· Visningar
5 397

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp