ÅÅÅÅhhhh Nu Har Dom Kommit Hem!!!

Wild Rein

Trådstartare
Våra små gullisar har kommit hem nu...

december2007jul067.jpg

Lilla Skye - Helig Birma

december2007jul065.jpg

Gozan - skogis/huskatt

december2007jul073.jpg

Trazla - Devon Rex/huskatt

Dom håller på att göra sig hemmastadda för fullt och lär känna varandra, det verkar gå rätt bra..

Senast ändrad:
Sv: ÅÅÅÅhhhh Nu Har Dom Kommit Hem!!!

Jättesöta! Hur kom det sig att du skaffade 3 kattungar samtidigt med så olika bakgrund?

Jättesöta! Hur kom det sig att du skaffade 3 kattungar samtidigt med så olika bakgrund?

Hmmmm...ja det är ju en historia för sig...
Vi hade sedan en tid bokat lilla Birman...och sedan hon bokades har jag letat efter en kompis till henne som var i samma ålder...
Och eftersom vi bor i Uppsala och Birman skulle hämtas i Skellefteå så råkade jag snubbla på en annons med gosegulliga ungar, det var Devon Rex championhona som smitit ut två dagar och reslutatet blev tre små korsningar. Jag bokade denna kisse som var leveransklar samtidigt med Birman och som fanns i Umeå, på vägen till Skellefteå...
Jag tyckte det var en bra plan, dom skulle få sällskap av varandra redan från början...osv.
Men planen sprack lite då min man som bilade upp och hämtade katterna, han stannade över natten hos bekanta och hade lite ridlektioner för dom osv...och där fanns tydligen en liten kisseunge utan hem?!?!?!?!?
Jaaa, två eller tre liksom???
Så gick det till när dom kom till oss...
:)

Haha, du kommer ha så fullt upp!!

:love:

Mmmmmhmmmm...jag märker det..:crazy:
Men dom är såååå söta och goa, dom börjar lära känna varandra, busar, leker, slåss och tular:love::love:
Lilla birman deltar emellanåt, men mesta tiden anser hon sig stå över dom andras fånerier...hon ligger högst upp i klösmöbeln och följer dom andras galenheter....
Vilka olika personligheter...

Liknande trådar

Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 913
Senast: Badger
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
842
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 564
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julklappar 2024!
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar