Å vad man blir förbannad!

Sv: Å vad man blir förbannad!

Precis på samma sätt som i det här fallet. Skaffa fram bevis (foton / video) och ANMÄL.

Det ändå man kan göra är väl att som i det här fallet skaffa bevis och anmäla...!

Att "staten" sedan ska erbjuda terapi för deras "störning" (ja, jag anser att det är en störning att förstöra ett djur på det här sättet, precis som det är att behandla en annan människa liknande.) Terapi, samt hårdare och hårdare straff för varje gång de uppvisar ett liknande beteende igen..

Vad skulle hända om det varit en människa hon gått på? Fängelse, men nu ges det bara förbud, förbud som inte kollas upp...
Hon kan hålla på hur länge och mycket hon vill, för lilla landet lagom kommer antagligen aldrig att ta i med hårdhandskarna mot henne... Tyvärr!

sen trodde man ju inte att ryttare på sån nivå håller på sådär!!?

aldrig ha ja trott att de är felfria, absolut ej. men 470 piskrapp under ett ridpass på 32 minuter!!!???

Liknande trådar

Tjatter Jag fick en obehaglig känsla nu.. och eftersom jag i min behandling tänker att jag inte ska äta eller ha ångest utan istället prata med...
Svar
4
· Visningar
588
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 846
Senast: LiviaFilippa
·
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 059
Senast: Piaff
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 957
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama