Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du har alltså ersättning från A-kassan upp till heltid?Är på väg att bli utförsäkrad från A-kassan. har en fast deltidstjänst i botten som jag vill behålla. Funderar nu på att gå ur. Har s a s uppnått mogen ålder...
Hur tänker NI?
A-kassa ja men nej till facketÄr på väg att bli utförsäkrad från A-kassan. har en fast deltidstjänst i botten som jag vill behålla. Funderar nu på att gå ur. Har s a s uppnått mogen ålder...
Hur tänker NI?
Ska du in i jobb och utvecklingsgarantin nu eller vad händer?Är på väg att bli utförsäkrad från A-kassan. har en fast deltidstjänst i botten som jag vill behålla. Funderar nu på att gå ur. Har s a s uppnått mogen ålder...
Hur tänker NI?
Är på väg att bli utförsäkrad från A-kassan. har en fast deltidstjänst i botten som jag vill behålla. Funderar nu på att gå ur. Har s a s uppnått mogen ålder...
Hur tänker NI?
Jag har ersättning upp till 70 %.Du har alltså ersättning från A-kassan upp till heltid?
Finns det chans att du kvalificerar dig för A-kassa igen och kan få ersättning om du förlorar ditt deltidsjobb? I så fall hade jag stannat kvar! Själv är jag med i A-kassan men inte facket, har haft det så i hela mitt arbetsliv.
Nej, jag är varken ensamstående eller har minderåriga barn boende hemma, vilket var krav för den.Ska du in i jobb och utvecklingsgarantin nu eller vad händer?
Det var i alla fall vad som hände mig och jag fick mer pengar om jag stannade kvar i a-kassan. Vet inte hur lite jag hade fått annars.
Va? Är det krav att man ska vara singel/bo ensam för att få aktivitetsstöd efter a-kassan? Aldrig hört.Nej, jag är varken ensamstående eller har minderåriga barn boende hemma, vilket var krav för den.